Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ach, ti vědci…

Ještě jsem nestačil ani zapomenout na obsah svého zdejšího článku o hovězím dobytku, jenž nám prý škodí více než naši čtyřkoloví plechoví miláčci, a už mi byl představen vědecký objev jiný. Objev dozajista též zaznamenáníhodný. Aspoň pro mne, který jsem ho zaznamenal.

O tom, že krávy škodí zdraví, už ode mne ze článku stejného názvu víte. Ale víte, co naopak člověku prospívá?
Jistě, vím, co začnete omílat. Vitamíny, pohyb, pestrá strava, zřeknutí se kouření, alkoholu a jiných drog,… Ale to už dávno víme všichni. Jenže…
Podle vědců z Harvardu, kteří jsou údajnými experty na geriatrii, prospívá našemu tělu i duchu a prodlužuje prý dokonce život i milování. Samozřejmě nikoli dejme tomu láska k Sovětskému svazu nebo náklonnost k zdraví neprospěšným látkám, ale milování se jako milování se. A dotyční vědci mají zjevně na mysli milování se nikoliv ve smyslu milování sebe sama, ale ve smyslu sexu.
Jak zmínění předestřeli v médiích, máme se milovat, protože je to příjemné a navíc to i prodlužuje život. Má to prý řadu blahodárných účinků a pokud to budeme provozovat alespoň třikrát týdně, prodloužíme si prý své žití možná až o deset let.
Co stojí za tím, že ho máme při sexu delší? Myslím život, vy chlípníci!
Sex prý nám posiluje kupříkladu srdce, neboť toto svými výkony v posteli stimulujeme k činnosti a mimo jiné prý takto snižujeme i riziko infarktu.
Současně tímto způsobem rovněž spalujeme energii a zbavujeme se tak zatěžujících přebytečných kil.
Produkujeme při tom i testosteron, jenž nám udržuje zdravé svaly a kosti.
Pozbýváme tím depresí, neboť nás hřeje vědomí, že nás někdo miluje, a navíc si tím vyrábíme endorfiny, takzvané hormony štěstí. Nebolí nás (tolik) hlava, slábnou migrény i chronické bolesti hlavy.
Tyto hrátky omezují uvolňování stresových hormonů, což napomáhá dejme tomu ke snižování vysokého krevního tlaku, jenž je stresem vyvoláván.
Díky uvolnění tímto způsobem lépe spíme, aniž bychom museli polykat nějaké chemické prevíty z lékárny.
Díky sexu produkujeme více látek posilujících naši imunitu, což nás chrání před infekcemi typu rýma či chřipka.
Díky produkci estrogenů máme lepší pleť a kvalitnější vlasy.
Ovšem nejenom navenek se příznivý účinek projevuje – protože prý počet ejakulací souvisí i s rizikem rakoviny prostaty. Čím více je těchto, tím méně je této.
No a rozhodně ne nedůležitým je prý to, že sex zlepšuje produktivitu mozku a podporuje činnost té jeho části, kde se kromě jiného nalézá paměť, takže se díky němu stáváme inteligentnějšími.
A když to říkají vědci…
… zamyslel jsem se nad sebou. A rozhodl se, že sex pro mne bude tou pravou volbou. Protože i já chci dlouho a zdravě žít.
A tak jsem se vrhnul na sex. Přímo pohlavně. Totiž po hlavě. A dopadlo to tak, jak to dopadlo.
Zatracení vědci!
Nemaje (v mnoha případech naštěstí, v tomto však naopak ke svojí škodě) manželku jsem se vrhnul na první děvče, které mi zkřížilo cestu. A musel jsem uznat, že ti vědci rozhodně nemluvili do větru. Protože jak jenom bylo stimulováno mé srdce, když jsem toto děvče, ječící hrůzou, honil po parku, kterým přede mnou prchalo! Kolik jen mne tato honička stála kalorií, jimiž mé tělo oplývá ve více než hojné míře! Škoda jen, že už nejsem svěží jako zamlada a dotyčná mi tak utekla dříve, než jsem si s ní mohl upevnit zdraví a prodloužit život ještě více…
Ale nevadí. Protože jsem objevil schůdnější cestu. Cestu vedoucí ke státní hranici, lemovanou mimo krásné krajiny i lehkými děvami. A s jednou takovou jsem si posléze v mlází počal udržovat zdravé kosti a svaly a prospěl své prostatě.
A abych byl ještě zdravější, vzal jsem si tuto posléze i do svého hotelového pokoje, kde se potvrdila i další tvrzení zmíněných vědců. Jak jenom jsem ze sebe dokázal setřást stresové hormony a klesl mi tak dozajista krevní tlak! Jak jenom jsem byl pro změnu naplněn hormony štěstí! Pryč byly deprese, zmizela migréna. A poté jsem spal úplně jako nemluvně.
Ovšem něco se v tom výzkumu nakonec zřejmě zvrtlo, něco se nedotáhlo do konce.
Ráno jsem se totiž probudil s bolestmi hlavy většími než kdy dřív. Protože jsem byl ukolébán nejen sexem, nýbrž zřejmě i uspávaččiným rohypnolem. Probudil jsem se obrán úplně o všechno, oděvní svršky a spodky nevyjímaje. Navzdory v noci posilovanému srdci jsem byl rázem na infarkt.
A neskončilo to bohužel ani tímto. Protože i v jiných doporučeních se vědci ‚sekli‘. Protože neuplynulo mnoho času a má pleť… To, co mi na ní zejména někde vyrazilo, nebylo ani trochu lepší pleť připomínající. A vlasy? Ty doznaly újmy též, když jsem si je rval cestou z venerologie, kde mi bylo oznámeno, že se mi rozhodně nepodařilo posílit imunitu. Právě naopak.
Ovšem abych neskončil negativně… Ti vědci měli pravdu, že se díky sexu stáváme inteligentnějšími. Protože tak blbej, abych si s takovým děvčetem ještě někdy něco začal, už nikdy nebudu.

Autor: Viktor Pondělík | neděle 10.8.2014 8:00 | karma článku: 11,48 | přečteno: 661x
  • Další články autora

Viktor Pondělík

Nebohá země česká

Jestli jsem poslední dobou něco neslyšel, pak to byly nějaké pozitivní zprávy. Skoro jako kdyby se všechno dobré ze světa vytratilo a zbylo jenom to špatné. A jako kdyby se navrch všechno smrsklo na pouhou ekonomiku.

10.7.2022 v 23:13 | Karma: 0 | Přečteno: 67x | Diskuse| Ekonomika

Viktor Pondělík

Skvělý nápad, páni europoslanci

O nás lidech se ví, že si ničíme své životní prostředí. I když se bez přírody neobejdeme, škodíme jí mnoha různými způsoby. A co na to politici?

11.6.2022 v 8:20 | Karma: 0 | Přečteno: 45x | Diskuse| Politika

Viktor Pondělík

Sliby u nás neberou konce

Když člověk poslouchá řeči našich politiků, nejednou skutečně neví, zda se tomu má smát nebo spíš brečet.

14.5.2022 v 15:31 | Karma: 0 | Přečteno: 42x | Diskuse| Ekonomika

Viktor Pondělík

Nejsme zrůdy, bruselata

V uplynulých letech si svět zvyknul označovat nás Čechy za xenofobní smečku, neochotnou pomáhat nešťastným lidem. Stalo se to běžným tématem od chvíle, kdy začala předchozí migrační krize, a všichni víme, jak se tehdy věci měly.

18.4.2022 v 16:09 | Karma: 0 | Přečteno: 10x | Diskuse| Společnost

Viktor Pondělík

Jací my Češi jsme?

Snad jenom někdo úplně slepý a hluchý by dosud neregistroval, jak se naše země utěšeně (nebo neutěšeně?) zaplňuje běženci z Ukrajiny.

21.3.2022 v 16:26 | Karma: 0 | Přečteno: 7x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 1394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1296x
Od chvíle, kdy jsem se narodil, uplynulo již plus mínus devět pětiletek. A mám-li se za těmito ohlédnout, pak o sobě mohu zmínit třeba to, že jsem strávil řádově dvě desetiletí ve školních škamnách, od mateřské po vysokou školu, abych poté většinu své profesní dráhy strávil tamtéž, jen na opačné straně barikády. Pomineme-li tedy závratnou kariéru, již jsem započal coby hotelový recepční a ukončil až na daleko významnějším postu topiče tamtéž. K mým koníčkům patří již od počátku milénia zejména mé každoroční anabáze do mojí milované druhé domoviny, Jihoafrické republiky, a pokud pak setrvávám na naší polokouli, nejraději píši a píši a píši, aby měli ti, kdo umí číst, co číst, pokud to chtějí číst.

Seznam rubrik